21 Temmuz 2009 Salı



Terazi burcu erkeği:




wikipediden yardım alarak yorumluyoruz efendim;





  • Diplomatik, uzlaşmacı : Çok konuşuyor demek istemişler.


  • İdealist : Ya devamlı tatil planı yapıyoruz, arkadaşım bir tanesi gerçekleşsin be.


  • Yardımsever, uysal, girgin : İlk olarak girgin ne demek ? Hemen tdk'ya başvuruyoruz “ herkesle çabucak yakınlık kurarak ( vay çakal) işini yürütebilen ( nasıl bir iş? ), pısırık karşıtı(o ne?)” demekmiş. Öyle biriyim yani ben, adam olun, pısırık pısırık durmayın! Yardım sever tabi ki, ben yardım severim, bütün yardımlarınızı kabul ederim, severim, evet. Uysal, kedi gibi yani, ama mesela kaplan kedisi, aslan kedisi gibi, çünkü girginim ben.


  • Neşeli, romantik, çabuk kanan : Bak hele hele, espri on numara, çiçek-böcek konularında on numara fakat gel gör ki saftriğin önde gideni!


  • Kibar, zarif : Hesabı ben ödüyorum. Olur mu ağbi ben öderim yahu! Valla müsaade etmem, ben ödeyecem. Bal damlıyor dudaklarından beybi.




Demek ki neymiş? Evet, aynen öyle.

Hiç yorum yok: