28 Mayıs 2009 Perşembe

GÜZELLEME
Şimdi öğlesi sıcak, akşamı soğuk bir ankara akşamında avuçlarımın içindesin. Her akşam böyle başbaşa kalıyoruz ve inan bu beni çok mutlu ediyor. Sensiz bir hayatın içine...
Bir dakikası bile önemli hayatımın, bunu iyi biliyorsun. Sırf bu yüzden hep yanımda olmanı istiyorum. Sensiz olmayı; cezası “tek ayak üstünde durmak” olan öğrenciye benzetiyorum. Öyle ki, herkes arkandan sana bakıyor, kimisi gülüyor haline, kimisi acıyor hatta kimisi kibirleniyor. Sen duvara dönük yalnız başınasın, gözlerin tabanda meşgul olmak için birşeyler aranıyor. Yorgunsun ve dahası utanıyorsun. Halbuki sen yanımda olunca; ne gülenler, acıyanlar ne de meşgul edecek bir şeyler aramak. Sadece sen, inadına sen.
Gelecek günler ne getirir ne götürür, bilmiyorum. Çok zaman geçti sen hayatıma gireli, ne kadar çok şey yaşadık beraber. Geneli senin sayende. Ahmet yaparsın, edersin diyorsun, ben harekete geçiyorum. Sanırım sen olmasan kendime ufacık bir güvenim kalmayacak. Sanki hiç birşeyi hissetmiyorsun, sanki dünya umurunda değil. Öyle rahatsın, öyle bana aitsin ki sana karşı mahcup oluyorum.
Şimdi içimdesin dopdolu ve çok güzelsin. Asla ayrılmayalım canım benim.


açıklama: yazar burada biraya seslenmiştir ve hatta içmiştir.

Hiç yorum yok: